14.6.10

Reception - Laili & Nina, Shah Alam

Entry kali nie sangat bermakna bagi aku sebab aku berpeluang membalas jasa keluarga yang selama nie (hampir 12 tahun rasanya) telah menjaga aku sejak dari kecik lagi. Laili (aku panggil Abg Lely) adalah anak bongsu jadi inilah majlis yang terakhir. Pada asalnya aku nie hanya tetamu untuk majlis nie, tetapi aku terpanggil sehari sebelum majlis untuk mengambil gambar dan aku rasa inilah satu-satu nya peluang untuk aku membalas budi baik mereka. Whenever you have the opportunity to repay to those who have sacrifice for you, why don't you go for it, right? Bile lagi kan? Walaupun hasilnya tidak seberapa tapi aku berasa sangat berpuas hati dan seronok.

Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada Laili & Nina. Selamat pengantin baru buat korang. Enjoy!

For more pictures, visit my Facebook fanpage


FAIZ GHAZALI
Photographer
Faiz Ghazali Photography
Mobile : +6012 382 4382
Email : info@faizghazali.com
Blog : http://blog.faizghazali.com
Stock Photo : http://www.flickr.com/faizkecik

2 comments:

Duke of Republic June 15, 2010 at 9:29 AM  

lawa faiz shoot. mesti tak sangka outdoor tu kat shah alam je...
apa pun abg ami ucapkan terima kasih sebab shoot utk abg leyly ye...

Faiz Ghazali June 15, 2010 at 9:40 AM  

hehe. terima kasih. outdoor depan rumah pon boleh. hehe. terima kasih jugak la sebab menjemput yea. :D