6.7.10

Coming Soon, Zarith Helina & Agus Rizuandy


Terlebih dahulu, saya ucapkan selamat pengantin baru buat Lynn & Agus dan terima kasih atas jemputan ke majlis perkahwinan korang. Semoga hubungan korang sentiasa berkekalan. Walaupun tak sempat nak bersembang pun, kite jumpa lagi dkat Penang pulak, InsyAllah. Kite makan durian kat sana sambil shoot. Musim durian pulak kat sana kan. Tunggu full entry korang nanti ye. Apa-apa pun, congrats buat korang dan kite sambung shoot dekat Penang nanti and kasi yang kaw-kaw punye lah. :D


FAIZ GHAZALI
Photographer
Faiz Ghazali Photography
Mobile : +6012 382 4382
Email : info@faizghazali.com
Blog : http://blog.faizghazali.com
Stock Photo : http://www.flickr.com/faizkecik

4 comments:

FarEast July 6, 2010 at 7:26 PM  

bro, jumpa juga kita dkt sini ... hehe ... kenal x? dah upload wedding lynn ek? hmm ... aku nak tunggu dkt penang plak ;)

Faiz Ghazali July 7, 2010 at 1:03 AM  

hehe. mesti la kenal. oh dah upload da. hehehe. oke Penang punye mesti kaw-kaw. InsyaAllah.

korie July 20, 2010 at 10:53 PM  

faiz u got talent,keep it up nice photo wedding..

korie July 20, 2010 at 10:55 PM  

faiz good shoot n all nice photo..