2.11.10

Ida Suraya & Wira Abadi, Dewan Tun Rahah , 10.10.10

Entry untuk wedding sepuluh sepuluh sepuluh nie adalah entry paling panjang yang pernah aku publish. Alhamdulillah akhirnya abis jugak aku pilih gambar untuk entry kali nie. Kalo boleh nak je aku letak banyak lagi tapi takut terlampau berat pulak nanti. Yang ada nie pon dah cukup banyak. Untuk entry-entry selepas nie, aku akan cuba share lagi banyak gambar biar puas korang tengok. Kalo tak puas maafkan aku lah kerana aku hanya beri apa yang termampu. Aku akan sentiasa berusaha untuk berikan yang terbaik untuk setiap assignment yang diberi. Sentiasa cabar diri sendiri untuk memberikan segala yang termampu untuk menghasilkan gambar-gambar yang menarik, dan dari situ mungkin akan jumpa dimana kelemahan diri. Dari situ juga lah kita akan mula belajar untuk lebih maju dan mengelak kesilapan berulang.

Untuk Ida & Wira, kami dari Mukhriz & Udey Photography ingin mengucapkan tahniah buat korang dan juga terima kasih kerana mempercayai hasil kerja kami. Jikalau ada tersalah dimana-mana, harap dimaafkan. :D

Feel free to drop your comment. Would love to hear from you :D

FAIZ GHAZALI
Mukhriz & Udey Photography / CST Production
Junior Photographer
Mobile : +6012 382 4382
Email : faiz@faizghazali.com
Blog : http://blog.faizghazali.com
Stock Photo : http://www.flickr.com/faizkecik


3 comments:

ming November 3, 2010 at 12:56 PM  

Set yang bagus Faiz. keep it up, up and up. All the best, mate!

Faiz Ghazali November 3, 2010 at 2:39 PM  
This comment has been removed by the author.
Faiz Ghazali November 3, 2010 at 2:40 PM  

thanks Ming!